FAQs

Your Email:
Question:
Save
 
   
 PY1
روز:  ماه: 
شهر:
12 ذی القعده 1445 قمری
20 می 2024 میلادی
اذان صبح: 04:13:08
طلوع خورشید: 05:55:17
اذان ظهر: 13:00:55
غروب خورشید: 20:06:57
اذان مغرب: 20:26:11
نیمه شب شرعی: 00:15:58
 نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروز
نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروزمسابقه رياضي
ويژگي سه عدد حقيقي با جمع واحد

نامساوي‌ها






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها يا روش‌شناسي»
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي
»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
نتايج مورد نظر 
    
- آشنايي با چندجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
    -
آشنايي با نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله در زمينه‌ي نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله درباره‌ي دوجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
محتواي آموزشي
    - توابع <
چندجمله‌اي‌ها
    - نامساوي‌ها




سؤال
براي تمام اعداد حقيقي مثبت  كه در رابطه‌ي ذيل صدق مي‌كند:




(رابطه‌ي 1)

نامساوي ذيل را ثابت كنيد:








(رابطه‌ي 2)

1386/12/29لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروز
نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروزمسابقه رياضي
ويژگي سه عدد حقيقي با جمع واحد

نامساوي‌ها






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها يا روش‌شناسي»
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي
»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
نتايج مورد نظر 
    
- آشنايي با چندجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
    -
آشنايي با نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله در زمينه‌ي نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله درباره‌ي دوجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
محتواي آموزشي
    - توابع <
چندجمله‌اي‌ها
    - نامساوي‌ها




سؤال
براي تمام اعداد حقيقي مثبت  كه در رابطه‌ي ذيل صدق مي‌كند:




(رابطه‌ي 1)

نامساوي ذيل را ثابت كنيد:








(رابطه‌ي 2)

1386/12/29لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
Module Load Warning
One or more of the modules on this page did not load. This may be temporary. Please refresh the page (click F5 in most browsers). If the problem persists, please let the Site Administrator know.

 Account Login2