FAQs

Your Email:
Question:
Save
 
   
 PY1
روز:  ماه: 
شهر:
12 ذی القعده 1445 قمری
20 می 2024 میلادی
اذان صبح: 04:13:08
طلوع خورشید: 05:55:17
اذان ظهر: 13:00:55
غروب خورشید: 20:06:57
اذان مغرب: 20:26:11
نیمه شب شرعی: 00:15:58
 بازي با سنگ (مسابقه‌ي شماره‌ي 90)
بازي با سنگ (مسابقه‌ي شماره‌ي 90)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات

بازي با سنگ






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با تركيبيات
 محتواي آموزشي
    - تركيبيات.




سؤال
«حميد» و «احسان» در حال بازي‌اي دو نفره با قواعد ذيل هستند:

 قاعده‌ي يكم
ابتدا يك ستون از  سنگ وجود دارد به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:




(رابطه‌ي 1)

 قاعده‌ي دوم
بازيكنان يكي در ميان بازي مي‌كنند به‌گونه‌اي كه «حميد»‌ شروع‌كننده‌ي بازي باشد.

در اولين دور «حميد» بايد حداقل 1 و حداكثر  سنگ را از ستون بردارد.

 قاعده‌ي سوم
اگر بازيكني سنگ را در دور مربوط به خودش بردارد بازيكن ديگر در دور بعد بايد حداقل 1 و حداكثر  سنگ را بردارد.

 قاعده‌ي چهارم
بازيكني كه آخرين سنگ را بردارد بازي را مي‌برد.

الف – تعيين كنيد اگر  باشد چه شخصي بازي را خواهد برد؟ استراتژي‌اي براي «بردن» ارائه دهيد.

ب – تعيين كنيد اگر  باشد چه شخصي بازي را خواهد برد؟ استراتژي‌اي براي «بردن» ارائه دهيد.

ج – تمام مقادير  را تعيين كنيد براي اين‌كه «احسان» داراي استراتژي‌اي براي «بردن» باشد. استراتژي مذكور را شرح دهيد..

1387/7/5لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 بازي با سنگ (مسابقه‌ي شماره‌ي 90)
بازي با سنگ (مسابقه‌ي شماره‌ي 90)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات

بازي با سنگ






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با تركيبيات
 محتواي آموزشي
    - تركيبيات.




سؤال
«حميد» و «احسان» در حال بازي‌اي دو نفره با قواعد ذيل هستند:

 قاعده‌ي يكم
ابتدا يك ستون از  سنگ وجود دارد به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:




(رابطه‌ي 1)

 قاعده‌ي دوم
بازيكنان يكي در ميان بازي مي‌كنند به‌گونه‌اي كه «حميد»‌ شروع‌كننده‌ي بازي باشد.

در اولين دور «حميد» بايد حداقل 1 و حداكثر  سنگ را از ستون بردارد.

 قاعده‌ي سوم
اگر بازيكني سنگ را در دور مربوط به خودش بردارد بازيكن ديگر در دور بعد بايد حداقل 1 و حداكثر  سنگ را بردارد.

 قاعده‌ي چهارم
بازيكني كه آخرين سنگ را بردارد بازي را مي‌برد.

الف – تعيين كنيد اگر  باشد چه شخصي بازي را خواهد برد؟ استراتژي‌اي براي «بردن» ارائه دهيد.

ب – تعيين كنيد اگر  باشد چه شخصي بازي را خواهد برد؟ استراتژي‌اي براي «بردن» ارائه دهيد.

ج – تمام مقادير  را تعيين كنيد براي اين‌كه «احسان» داراي استراتژي‌اي براي «بردن» باشد. استراتژي مذكور را شرح دهيد..

1387/7/5لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
Module Load Warning
One or more of the modules on this page did not load. This may be temporary. Please refresh the page (click F5 in most browsers). If the problem persists, please let the Site Administrator know.

 Account Login2