XMod
 جلسه ي دوازدهم(آزمايشگاه)
جلسه ي دوازدهم(آزمايشگاه)
انجام آزمايش شماره‌‌ي 2، مربوط به مبحث خازن‌ها...

جلسه‌ي يازدهم (آزمايشگاه)

صفحه ي اصلي رباتيك

جلسه‌ي سيزدهم (منبع تغذيه)


به نام خدا

   با عرض سلام مجدد خدمت همه ي دوستاي خوبم

   در اين جلسه، دومين آزمايش رو با کمک دوستان عزيز انجام خواهيم داد.

   اين آزمايش مربوط به مبحث خازن ها مي شود و براي نشان دادن شارژ(پر شدن) و دِشارژ (خالي شدن) شدن يک خازن طراحي شده است.

   گام اول: مدار زير را با توجه به جدول ببنديد.





C=2200µF C=1000µF C=470µF

=T3

=T2

=T1

R=220?

=T6

=T5

=T4

R=1K?


   زمان شارژ و دِشارژ با توجه به زمان روشن بودن LED ها، به ازاي خازن هاي مختلف اندازه گيري نماييد.

   براي شارژ كردن خازن بايد اتصال شماره ي 1 برقرار شود، زمان شارژ را مي‌توانيد با توجه به مدت روشن بودن LED سمت چپ اندازه گيري نماييد

   براي دِشارژ كردن خازن، بايد اتصال شماره ي 2(طبق شكل) برقرار شود. پس زمان دِشارژ را نيز مي‌توانيد با توجه به مدت زمان روشن بودن LED سمت راست،اندازه گيري نماييد.

   همانطور كه مشاهده مي كنيد، با افزايش مقدار مقاومت در هر قسمت يا افزايش ظرفيت خازن ها، زمان شارژ و دِشارژ خازن افزايش ميابد.

   اين جلسه مطلب تئوري نسبتاً كمي دارد و دوستان بايد زمان خود را صرف بستن مدار بالا و پركردن جدول كنند.

   لازم ميدونم اين مطلب رو دوباره خدمت دوستان عزيز يادآوري كنم كه در رباتيك، مهمترين اصل، انجام كار به صورت تيمي و گروهي است و به دوستان پيشنهاد مي‌كنم حتماً آزمايش ها رو به صورت تيمي انجام بدهند.

   اگر دوستان در روند كار با مشكل يا مسئله‌اي روبرو شدند حتماً با ما در ميون بگذارند.

   تا جلسه‌‌ي آينده، خدا نگه دار

دوست شما، فراز

جلسه‌ي يازدهم (آزمايشگاه)

صفحه ي اصلي رباتيك

جلسه‌ي سيزدهم (منبع تغذيه)


1386/12/12 لينک مستقيم

فرستنده :
Hossein Roberto HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام حاجی.
اگه میشه سرعتو ×300000 کن
یا حق
پاسـخ : سلام دوست عزيز
البته اينطوري كه ديگه خيلي سرعت كار زياد ميشه ولي حتماً سرعت كار رو بيشتر خواهيم كرد.
موفق باشي

فرستنده :
علی HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : salam...
matalebetoon kheyli khob e...va kheyli sade va rahat bayan kardid....
chizhaii ke man ba colli badbakhti yad gereftam...didam ke inja cheghadr khob tozih dade shode bood
ye soAl kharej az dars dashtam!
robot masir yab ba sensor sakhtim vali hamchi khob masir yabi nemikone....dar vaghe masir yabish be dele adam nemichasbe!

age mishe ye IC behemi moAreff konin ke mostaghim be webcam beshe vaslesh kard ta ImageProcesing angam bedim....
پاسـخ : سلام علي جان
خيلي ممنونم از ابراز لطفتون، انشاالله از اين به بعد اين بخش بهتر هم خواهد شد.
حقيقتش بحث Image procesing با معرفي يك IC حل و فصل نميشه، اين بخش بسيار سنگين و البته جذاب هستش و نياز كار بسيار زياد داره. اهميت اين بخش در رباتيك بسيار بسيار زياد هست. شما براي شروع ميتونيد از كتاب«پردازش تصوير در متلب» نوشته ي "گنزالس" استفاده كنيد. البته باز هم عرض مي كنم، پردازش تصوير مبحث سنگيني هست و نياز به صرف زمان زيادي براي آموزش داره.
به هر حال براتون آرزوي موفقيت مي كنم

فرستنده :
تارا HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : بسيار عالي
پاسـخ :

فرستنده :
رضا HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام و خسته نباشيد
درخواست مي كنم كمي هم در مورد گيرنده ها و فرستنده هاي راه دور براي كنترل ربات توضيح بهيد ...
در ضمن درباره ي قيمت انواع آپ امپ و نحوه خريد كمي راهنمايي كنيد ...
ممنون
پاسـخ : سلام دوست عزيز
اگر سوالتون رو درست متوجه شده باشم، شما دنبال يك سيستم بي سيم براي كنترل ربات مي گرديد. البته اگر ربات از راه دور كنترل بشه ديگه يك ربات هوشمند نيست و تقريباً مثل يك ماشين كنترلي از راه دور ميشه. البته اين حرف در مورد ربات هاي ساده صدق مي كنه.
در باره ي اپ امپ هم شما مي تونيد از فروشگاه هاي الكترونيكي شهر خودتون يا از فروشگاه هاي الكترونيكي اينترنتي خريد كنيد. قيمت اين IC هم حدود 300 تومان مي‌باشد.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام
من این آزمایش اول را انجام دادم ولی روشن نشد البته من از باتری با ولتاژ 6 استفاده کردم؟
در آزمایش دوم این قسمتی که نوشته 1 و2 به چه معناست و چطوری باید روی برد پیاده کنیم؟
پاسـخ : سلام
اين اتفاق چند دليل ممكنه داشته باشه. شما ابتدا جهت اتصال خازن و ديودها را در مدار چك كنيد كه + و - ها درست برقرار شده باشند. منبع تغذيه ي شما هم بهتر است همان 5 ولت باشد.
در مورد پياده سازي هم شما مي تونيد يك قطعه سيم را به پايه ي + خازن متصل كنيد(توسط برد)، سپس سر آزاد سيم را بين قسمت هاي 1و2 مدار جا به جا كنيد.

فرستنده :
اميري HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام
ممنون از بحث هاي خوبتون.اگه ممكنه جلسات رو با يك فاصله زماني كمتر و منظم (مثلا هفتگي) قرار بدهيد. با تشكر
پاسـخ : سلام دوست عزيز
بنده باز هم از اين نا منظم بودن مطالب عذر خواهي مي‌كنم، انشاالله از اين به بعد اين روند اصلاح و منظم تر خواهد شد.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام
يه سوال تقريبا غير مرتبط داشتم اولا اينكه شما چند سال داريد و دوم اينكه من دانشجوي ترم 4 مكانيك هستم و جديدا با اين علم بيشتر آشنا شدم اما ميخوام بدونم ك ايا براي من ارزشي داره كه تو اين زمينه وقت صرف كنم ؟ با تشكر
پاسـخ : سلام
بنده هم هم سن و سال شما هستم. اتفاقاً الان زمان مناسبي براي شروع كردن هست، اين علم جذابيت هاي زيادي داره كه مي تونه اگر براش وقت بذاريد براتون خيلي مفيد باشه. به هر حال الآن اصلاً دير نيست و اگر شروع كنيد قطعاً مي تونيد در اين زمينه موفق بشيد!

فرستنده :
فرزانه HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : خیلی جالبه ولی حیف از اول با شما نبودم .خیلی علاقه دارم در شهرستان ما هم امکاناتی زیاد وجود نداره . از آموزشتون واقعا ممنون
پاسـخ : سلام
خوهش مي كنم، اميدوارم كه مطالب اين سايت بتونه به پيشرفتتون كمك كنه. براتون آرزوي موفقيت مي كنم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 جلسه ي دوازدهم(آزمايشگاه)
جلسه ي دوازدهم(آزمايشگاه)
انجام آزمايش شماره‌‌ي 2، مربوط به مبحث خازن‌ها...

جلسه‌ي يازدهم (آزمايشگاه)

صفحه ي اصلي رباتيك

جلسه‌ي سيزدهم (منبع تغذيه)


به نام خدا

   با عرض سلام مجدد خدمت همه ي دوستاي خوبم

   در اين جلسه، دومين آزمايش رو با کمک دوستان عزيز انجام خواهيم داد.

   اين آزمايش مربوط به مبحث خازن ها مي شود و براي نشان دادن شارژ(پر شدن) و دِشارژ (خالي شدن) شدن يک خازن طراحي شده است.

   گام اول: مدار زير را با توجه به جدول ببنديد.





C=2200µF C=1000µF C=470µF

=T3

=T2

=T1

R=220?

=T6

=T5

=T4

R=1K?


   زمان شارژ و دِشارژ با توجه به زمان روشن بودن LED ها، به ازاي خازن هاي مختلف اندازه گيري نماييد.

   براي شارژ كردن خازن بايد اتصال شماره ي 1 برقرار شود، زمان شارژ را مي‌توانيد با توجه به مدت روشن بودن LED سمت چپ اندازه گيري نماييد

   براي دِشارژ كردن خازن، بايد اتصال شماره ي 2(طبق شكل) برقرار شود. پس زمان دِشارژ را نيز مي‌توانيد با توجه به مدت زمان روشن بودن LED سمت راست،اندازه گيري نماييد.

   همانطور كه مشاهده مي كنيد، با افزايش مقدار مقاومت در هر قسمت يا افزايش ظرفيت خازن ها، زمان شارژ و دِشارژ خازن افزايش ميابد.

   اين جلسه مطلب تئوري نسبتاً كمي دارد و دوستان بايد زمان خود را صرف بستن مدار بالا و پركردن جدول كنند.

   لازم ميدونم اين مطلب رو دوباره خدمت دوستان عزيز يادآوري كنم كه در رباتيك، مهمترين اصل، انجام كار به صورت تيمي و گروهي است و به دوستان پيشنهاد مي‌كنم حتماً آزمايش ها رو به صورت تيمي انجام بدهند.

   اگر دوستان در روند كار با مشكل يا مسئله‌اي روبرو شدند حتماً با ما در ميون بگذارند.

   تا جلسه‌‌ي آينده، خدا نگه دار

دوست شما، فراز

جلسه‌ي يازدهم (آزمايشگاه)

صفحه ي اصلي رباتيك

جلسه‌ي سيزدهم (منبع تغذيه)


1386/12/12 لينک مستقيم

فرستنده :
Hossein Roberto HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام حاجی.
اگه میشه سرعتو ×300000 کن
یا حق
پاسـخ : سلام دوست عزيز
البته اينطوري كه ديگه خيلي سرعت كار زياد ميشه ولي حتماً سرعت كار رو بيشتر خواهيم كرد.
موفق باشي

فرستنده :
علی HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : salam...
matalebetoon kheyli khob e...va kheyli sade va rahat bayan kardid....
chizhaii ke man ba colli badbakhti yad gereftam...didam ke inja cheghadr khob tozih dade shode bood
ye soAl kharej az dars dashtam!
robot masir yab ba sensor sakhtim vali hamchi khob masir yabi nemikone....dar vaghe masir yabish be dele adam nemichasbe!

age mishe ye IC behemi moAreff konin ke mostaghim be webcam beshe vaslesh kard ta ImageProcesing angam bedim....
پاسـخ : سلام علي جان
خيلي ممنونم از ابراز لطفتون، انشاالله از اين به بعد اين بخش بهتر هم خواهد شد.
حقيقتش بحث Image procesing با معرفي يك IC حل و فصل نميشه، اين بخش بسيار سنگين و البته جذاب هستش و نياز كار بسيار زياد داره. اهميت اين بخش در رباتيك بسيار بسيار زياد هست. شما براي شروع ميتونيد از كتاب«پردازش تصوير در متلب» نوشته ي "گنزالس" استفاده كنيد. البته باز هم عرض مي كنم، پردازش تصوير مبحث سنگيني هست و نياز به صرف زمان زيادي براي آموزش داره.
به هر حال براتون آرزوي موفقيت مي كنم

فرستنده :
تارا HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : بسيار عالي
پاسـخ :

فرستنده :
رضا HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام و خسته نباشيد
درخواست مي كنم كمي هم در مورد گيرنده ها و فرستنده هاي راه دور براي كنترل ربات توضيح بهيد ...
در ضمن درباره ي قيمت انواع آپ امپ و نحوه خريد كمي راهنمايي كنيد ...
ممنون
پاسـخ : سلام دوست عزيز
اگر سوالتون رو درست متوجه شده باشم، شما دنبال يك سيستم بي سيم براي كنترل ربات مي گرديد. البته اگر ربات از راه دور كنترل بشه ديگه يك ربات هوشمند نيست و تقريباً مثل يك ماشين كنترلي از راه دور ميشه. البته اين حرف در مورد ربات هاي ساده صدق مي كنه.
در باره ي اپ امپ هم شما مي تونيد از فروشگاه هاي الكترونيكي شهر خودتون يا از فروشگاه هاي الكترونيكي اينترنتي خريد كنيد. قيمت اين IC هم حدود 300 تومان مي‌باشد.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام
من این آزمایش اول را انجام دادم ولی روشن نشد البته من از باتری با ولتاژ 6 استفاده کردم؟
در آزمایش دوم این قسمتی که نوشته 1 و2 به چه معناست و چطوری باید روی برد پیاده کنیم؟
پاسـخ : سلام
اين اتفاق چند دليل ممكنه داشته باشه. شما ابتدا جهت اتصال خازن و ديودها را در مدار چك كنيد كه + و - ها درست برقرار شده باشند. منبع تغذيه ي شما هم بهتر است همان 5 ولت باشد.
در مورد پياده سازي هم شما مي تونيد يك قطعه سيم را به پايه ي + خازن متصل كنيد(توسط برد)، سپس سر آزاد سيم را بين قسمت هاي 1و2 مدار جا به جا كنيد.

فرستنده :
اميري HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام
ممنون از بحث هاي خوبتون.اگه ممكنه جلسات رو با يك فاصله زماني كمتر و منظم (مثلا هفتگي) قرار بدهيد. با تشكر
پاسـخ : سلام دوست عزيز
بنده باز هم از اين نا منظم بودن مطالب عذر خواهي مي‌كنم، انشاالله از اين به بعد اين روند اصلاح و منظم تر خواهد شد.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : سلام
يه سوال تقريبا غير مرتبط داشتم اولا اينكه شما چند سال داريد و دوم اينكه من دانشجوي ترم 4 مكانيك هستم و جديدا با اين علم بيشتر آشنا شدم اما ميخوام بدونم ك ايا براي من ارزشي داره كه تو اين زمينه وقت صرف كنم ؟ با تشكر
پاسـخ : سلام
بنده هم هم سن و سال شما هستم. اتفاقاً الان زمان مناسبي براي شروع كردن هست، اين علم جذابيت هاي زيادي داره كه مي تونه اگر براش وقت بذاريد براتون خيلي مفيد باشه. به هر حال الآن اصلاً دير نيست و اگر شروع كنيد قطعاً مي تونيد در اين زمينه موفق بشيد!

فرستنده :
فرزانه HyperLink HyperLink 1387/1/25
مـتـن : خیلی جالبه ولی حیف از اول با شما نبودم .خیلی علاقه دارم در شهرستان ما هم امکاناتی زیاد وجود نداره . از آموزشتون واقعا ممنون
پاسـخ : سلام
خوهش مي كنم، اميدوارم كه مطالب اين سايت بتونه به پيشرفتتون كمك كنه. براتون آرزوي موفقيت مي كنم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content