|
در مورد كداميك از موضوعات مطرح شده مايل به كسب اطلاعات بيشتر هستيد؟
| ارائه نظر |
|
| بازي با سنگ (مسابقهي شمارهي 107) |
| بازي با سنگ (مسابقهي شمارهي 107)مسابقه كامپيوتر | | | | | | روشهاي اثبات
بازي با سنگ |
| آنچه با عنوان «چكيده» در اول مسابقهها و زنگتفريحها مشاهده ميكنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقهمندان است.
اهداف آموزشي اهداف آموزشي در حوزهي شناختي – دانش - «دانش راهها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روشها و روششناسي» اهداف آموزشي در حوزهي شناختي - تواناييها و مهارتهاي ذهني - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير» - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه اقدامهاي پيشنهادي» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعهاي از روابط انتزاعي» نتايج مورد نظر - حل مسأله با استفاده از روشهاي اثبات محتواي آموزشي - تعكيس. |
| دو بازيكن در حال يك بازي با سنگ هستند؛ بازي با تعداد 6013 از اين سنگها آغاز ميشود.
بازيكنان بهنوبت سنگها را برميدارند.يك بازيكن ممكن است دقيقاً 3، 4 يا 7 سنگ را در نوبتش بردارد بهجز در حالتي كه 1 يا 2 سنگ باقي بماند كه در اينصورت بازيكن ممكن است همهي سنگها را با هم بردارد. بازيكني كه آخرين سنگ را برميدارد «برنده» خواهد بود. با استدلال تعيين كنيد كدام بازيكن (اولين يا دومين) داراي استراتژياي براي «بردن» خواهد بود. |
| |
| فرستنده : |
علي محمدپور |
|
|
1387/12/11 |
| | | | | مـتـن : |
مي توانيم ازعدد23شروع كنيم پس دراين حالت استراتژي دومي بيشتر خواهد بود پس مي توان تعميم گرفت اگر عدد شروع شده براي مثال23برهيچ كدام از اعدادمذكوربخش پذير نباشدانكسي كه شروع ميكند بازنده خواهد بود پس درعدد6013كه بر7بخش پذيراست ولي به 3و4 بخش پذيرنيست اولي برنده خواهد بود پس جواب اولي است | | | | | پاسـخ : | تاریخ ارسال: 4/12/1387 ایمیل فرستنده: ff_a130@yahoo.com علی جان سلام! از اینکه با شجاعت به این سؤال جواب دادی ازت تشکر میکنیم. راستی نگفتی چرا از 23 شروع کردی؟! استدلالت چی بوده؟ در مورد بخشپذیری بر7 چطور؟ پیشنهاد میکنم با همین استدلال بخشپذیری پیش برو، شاید به جواب برسی. منتظر جوابت هستیم. پیروز باشی! | | | |
|
|
|
|
|
| | | كاربران غيرعضو آنلاين: 2 | | كاربران عضو آنلاين: 0 | | کل كاربران آنلاين: 2 |
|
|
|
|