|
در مورد كداميك از موضوعات مطرح شده مايل به كسب اطلاعات بيشتر هستيد؟
| ارائه نظر |
|
| دزدان سكه (مسابقهي شمارهي 100) |
| دزدان سكه (مسابقهي شمارهي 100)مسابقه كامپيوتر | | | | | | اصول منطق
| آنچه با عنوان «چكيده» در اول مسابقهها و زنگتفريحها مشاهده ميكنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقهمندان است.
اهداف آموزشي اهداف آموزشي در حوزهي شناختي – دانش - «دانش راهها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روشها و روششناسي» اهداف آموزشي در حوزهي شناختي - تواناييها و مهارتهاي ذهني - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير» - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن» - «فهميدن» > «ترجمه» > «درونيابي» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه اقدامهاي پيشنهادي» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعهاي از روابط انتزاعي» نتايج مورد نظر - حل مسأله با استفاده از اصول منطق محتواي آموزشي - اصول منطق. |
|
پنج دزد 2008 سكهي طلاي كاملاً يكسان را سرقت ميكنند. آنها بين خود بر سر مسائلي توافق مينمايند:
| - جوانترين دزد بخشي از اموال مسروقه را پيشنهاد ميدهد. - از تمام دزدان شامل پيشنهاددهنده در مورد پيشنهاد رأيگيري ميشود. - اگر حداقل نيمي از دزدان رأي «آري» بدهند آن پيشنهاد پذيرفته ميشود. - در غير اينصورت به پيشنهاددهنده مال مسروقه تعلق نميگيرد. - سپس جوانترين دزد بعدي، پيشنهاد جديدي براي رأيگيري از چهار دزد باقيمانده با همان قواعد مورد اشاره ارائه ميكند. |
اين فرايند ادامه پيدا ميكند تا اينكه تقسيم اموال مسروقه بهتأييد حداقل نيمي از دزدان باقيمانده برسد.
از طرف ديگر هر دزدي از بهترين علايق مربوط به خودش محافظت ميكند:
| - شرط لازم و كافي براي اينكه هر دزد به يك پيشنهاد رأي مثبت بدهد آن است كه به وي سكههاي بيشتري از آنچه سرقت كرده تعلق بگيرد و در اين صورت پيشنهاددهنده هر تعداد سكه كه ميتواند براي خودش نگه ميدارد. |
بهنظر شما سكهها چگونه تقسيم خواهد شد؟ |
| |
|
|
| | | كاربران غيرعضو آنلاين: 2 | | كاربران عضو آنلاين: 0 | | کل كاربران آنلاين: 2 |
|
|
|
|