|
در مورد كداميك از موضوعات مطرح شده مايل به كسب اطلاعات بيشتر هستيد؟
| ارائه نظر |
|
| جادههاي استاني (مسابقهي شمارهي 98) |
| جادههاي استاني (مسابقهي شمارهي 98)مسابقه كامپيوتر | | | | | | گرافها
| آنچه با عنوان «چكيده» در اول مسابقهها و زنگتفريحها مشاهده ميكنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقهمندان است.
اهداف آموزشي اهداف آموزشي در حوزهي شناختي – دانش - «دانش راهها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روشها و روششناسي» اهداف آموزشي در حوزهي شناختي - تواناييها و مهارتهاي ذهني - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير» - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه اقدامهاي پيشنهادي» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعهاي از روابط انتزاعي» نتايج مورد نظر - حل مسأله با استفاده از گرافها محتواي آموزشي - گرافها. |
| نقشهي استان الف در شكل 1 و استان ب در شكل 2 نشان داده شده است كه در آن هر نقطه، يك شهر و هر خط يك جاده بين دو شهر است. در هر دو شكل، فاصلهي شهرهاي A و B برابر است با حداقل تعداد جادههايي كه بايد طي كنيم تا از A به B برسيم. يك دزد در يكي از اين شهرها – كه از قبل مشخص نيست – مخفي شده است. براي پيدا كردن اين دزد مجاز هستيم بهصورت ذيل عمل كنيم: | - در ابتداي هر روز يكي از شهرها بهنام A را انتخاب و آن را جستجو ميكنيم:
| اگر دزد در آن شهر باشد او را دستگير ميكنيم. اگر دزد در آن شهر نباشد بهكمك دستگاهي، فاصلهي شهر A را تا شهري كه دزد در آن قرار دارد پيدا ميكنيم.. | - در انتهاي هر روز دزد از شهري كه در آن قرار دارد به يكي از شهرهاي «مجاور» آن ميرود. دقت كنيد دزد حتماً جاي خود را عوض ميكند. |
بهنظر شما در هر استان حداقل به چند روز نياز داريم تا مطمئن شويم دزد را دستگير خواهيم كرد؟
دو شهر را «مجاور» ميگوييم اگر با يك جاده بههم متصل باشند. |
| |
|
|
| | | كاربران غيرعضو آنلاين: 2 | | كاربران عضو آنلاين: 0 | | کل كاربران آنلاين: 2 |
|
|
|
|