علوم و فنون جدید

 نظرسنجي شماره 1
در مورد كدام‌يك از موضوعات مطرح شده مايل به كسب اطلاعات بيشتر هستيد؟


ارائه نظر 
 عملگری جدید (مسابقه‎ی شماره‎ی 112)
عملگری جدید (مسابقه‎ی شماره‎ی 112)مسابقه كامپيوتر
ریاضیات گسسته

عملگری جدید




اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.


چکیده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌‌ها و روش‌شناسي»
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «به کار بستن» 
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر» 
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
 نتايج مورد نظر
    - روش‎های حل مسائل در نظریه‎ی مجموعه‎ها
 محتواي آموزشي
    - ریاضیات گسسته

 


سؤال
یک مجموعه و یک عملگر دودویی که روی به صورت زیر تعریف می‎شود را در نظر بگیرید:  
 

نشان دهید عملگر متقارن است.



راهنمایی
نشان دهید برای هر داریم: 

برای این‎که بتوانید اطلاعاتی در مورد سؤال زیر به دست آورید، بهتر است در مورد ضرب دکارتی در بخش زیر مطالعه کنید:

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87+%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c+%d9%85%d8%ac%d9%85%d9%88%d8%b9%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7

1388/2/17لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف

 فعاليت هاي علمي
 تماس با ما
 بازديدها
كاربران غيرعضو آنلاينكاربران غيرعضو آنلاين:  2
 كاربران عضو آنلاين:  0
  کل كاربران آنلاين:  2