|
در مورد كداميك از موضوعات مطرح شده مايل به كسب اطلاعات بيشتر هستيد؟
| ارائه نظر |
|
| عملگری جدید (مسابقهی شمارهی 112) |
| عملگری جدید (مسابقهی شمارهی 112)مسابقه كامپيوتر | | | | | | ریاضیات گسسته
عملگری جدید |
| آنچه با عنوان «چكيده» در اول مسابقهها و زنگتفريحها مشاهده ميكنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقهمندان است.
اهداف آموزشي اهداف آموزشي در حوزهي شناختي – دانش - «دانش راهها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روشها و روششناسي» اهداف آموزشي در حوزهي شناختي – تواناييها و مهارتهاي ذهني - «فهميدن» > «ترجمه» > «به کار بستن» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» نتايج مورد نظر - روشهای حل مسائل در نظریهی مجموعهها محتواي آموزشي - ریاضیات گسسته |
| یک مجموعه و یک عملگر دودویی که روی به صورت زیر تعریف میشود را در نظر بگیرید:
نشان دهید عملگر متقارن است.
|
| نشان دهید برای هر داریم: برای اینکه بتوانید اطلاعاتی در مورد سؤال زیر به دست آورید، بهتر است در مورد ضرب دکارتی در بخش زیر مطالعه کنید:
http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87+%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c+%d9%85%d8%ac%d9%85%d9%88%d8%b9%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7 |
| |
|
|
| | | كاربران غيرعضو آنلاين: 2 | | كاربران عضو آنلاين: 0 | | کل كاربران آنلاين: 2 |
|
|
|
|