متن كامل خبر
هماهنگی مدارس را با الگوهای نبوی

تاريخ خبر :  25/10/1385 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1110

نماینده‌ی مقام معظم رهبری در اتحادیه‌ی انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: سن تکلیف شرعی به معنای تولد دوباره و آغاز دوره ای جدید در زندگی هر انسان است.به گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در جشن تکلیف شرعی دانش آموزان مدرسه پسرانه اندیشه شاهد ، اظهار داشت: جشن تکلیف شرعی جوانان موضوعی پر جاذبه است و برگزاری این جشن در مدارس پسرانه کشور ابتکاری قابل تقدیر خواهد بود که امید است در سراسر کشور این مراسم با شکوه بیشتر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: سن تکلیف شرعی به معنای تولد دوباره و آغاز دوره ای جدید در زندگی هر انسان است هر جوان در این دوره با دیدن نعمات و امکاناتی که خداوند در اختیار او قرار داده است می تواند صدای دعوت خداوند را بشنود.

حاج علی اکبری از انتخاب راه بندگی به عنوان پاسخ خداوند یاد کرد و گفت: در سن تکلیف این دعوت خداوند متوجه جوانان می شود بلوغ سرآغاز پذیرش مسئولیت های بزرگ از سوی جوانان است.

وی تاکید کرد: تلاش سیستم تعلیم و تربیت در سال جاری باید رسیدن به الگوهای نبوی باشد و این یکی از مهم ترین اموری است که باید وجهه همت دانش آموزان و معلمان قرار گیرد که سعی کنند مدارس را با الگوهای ناب و چشمه جوشان نبوی هماهنگ کنند. نماینده‌ی مقام معظم رهبری در اتحادیه‌ی انجمن های اسلامی دانش آموزان نشانه‌ی بندگی خداوند را نماز دانست و تصریح کرد: با اقامه‌ی نماز اعلام می کنیم که راه خوشبختی و سعادت در ارتباط با خداوند و عرض بندگی به او می دانیم و در این راه می توانیم تمام انتخاب های خود را با معیار نماز انجام دهیم.


      منبع خبر : مهر

بازگشت