متن كامل خبر
دانش‌آموزان و گفتمان دینی

تاريخ خبر :  15/12/1385 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1259

به همت اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، ویژه 40 هزار دانش‌آموز دبیرستانی، گفتمان دینی دانش‌آموزی برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، طی تفاهم‌نامه‌ای که میان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران منعقد شده است، در 200 دبیرستان دخترانه و پسرانه استان تهران گفتمان دینی دانش‌آموزی برگزار خواهد شد. بر اساس این گزارش این گفتمان‌ها شامل موضوعاتی چون عفاف و حجاب، زن و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، عرفان و نحله‌های انحرافی، سیره‌ی نبوی، شبهات فکری و اعتقادی خواهند بود.

همچنین این گفتمان‌ها شامل موضوعاتی چون عفاف و حجاب، زن و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، عرفان و نحله‌های انحرافی، سیره‌ی نبوی، شبهات فکری و اعتقادی خواهند بود.

در این گفتمان‌های دانش‌آموزی بیش از 25 مبلغ برجسته و آشنا با مسایل دینی دانش‌آموزان و جوانان با هماهنگی مرکز فرهنگی آینده‌سازان قم به تهران اعزام شده و با همکاری مدارس مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های چهاردانگه، اسلامشهر و شهر ری، در دو نوبت صبح و عصر ضمن حضور در مدارس، با برگزاری سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ، به سوالات دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

یادآور می‌شود: جلسات گفتمان دینی دانش‌آموزی تا پایان سال 1385 در مدارس ادامه خواهد داشت. همچنین مبلغان به همراه خود ملزومات فرهنگی _ آموزشی همچون : پوسترهای تبلیغاتی و فرم‌های نظر‌سنجی را به مدارس می‌برند. سازمان تبلیغات اسلامی کلیه‌ی هزینه‌های این گفتمان‌ها را با پیش‌بینی و هماهنگی اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مدارس پرداخت خواهد نمود. دبیرخانه‌ی مشترک گفتمان‌های دانش‌آموزی نیز با حضور نمایندگان دو نهاد تشکیل شده و بر روند پیشرفت کار و ایجاد هماهنگی‌های لازم نظارت خواهد کرد


      منبع خبر : فارس

بازگشت