متن كامل خبر
تجلیل از دانش‌آموزان هنرمند

تاريخ خبر :  16/12/1385 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1432

نمایشگاه صنایع دستی دو ماهی با تجلیل از دانش‌آموزان هنرمند از سوی اتحادیه‌ی انجمن‌های دانش آموزان 20 لغایت 24 اسفند ماه در نگارخانه‌ی کمال‌الدین بهزاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) و با هدف ترویج هنر اسلامی، استعدادیابی و تقدی راز استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان، نخستین نشست خانه ادب و هنر آینده سازان در نگارخانه‌ی کمال الدین بهزاد همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با عنوان «دو ماهی» توسط مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری آینده سازان وابسته به اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و با همکاری کانون هنری سورا برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان می‌توانند ضمن شرکت در این نشست از نخستین دوره‌ی این نمایشگاه هنری که شامل هنرهای دستی و کاربردی همچون شیشه، سفال و اشیای دکوری است، با ویژگی‌ هنری و سنتی و در قالب طراحی ایرانی و اسلامی، بازدید کنند. بنابراین گزارش، همزمان با برگزاری این نمایشگاه، مرکز آفرینش‌های ادبی هنری آینده‌سازان به منظور رشد و هدایت استعدادهای هنری دانش آموزان اقدام به عضو‌گیری در خانه ابد و هنر دانش آموز می‌کنند. همچنین دانش آموزان هنرمند می‌توانند با مراجعه به سایت ادب و هنر به نشانی: www.adabhonar.ir و ثبت مشخصات خود، به عضویت خانه ادب و هنر در می‌ایند.

این گزارش حاکیست، نخستین جلسه‌ی خانه ادب و هنر آینده سازان 21 اسفند ماه در نگارخانه‌ی کمال‌الدین بهزاد همزمان با برپایی نمایشگاه دو ماهی تشکیل، و از دانش آموزان برگزیده‌ی کشور در زمینه‌ی ادب و هنر تجلیل و تقدیر خواهد شد. همچنین کانون هنری سورا در روز برگزاری نمایشگاه، دانش آموزان هنرمندی را که از سوی اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان معرفی شوند مورد حمایت و تشویق قرار خواهد داد. نمایشگاه«دو ماهی» از تاریخ 20 تا 24 اسفند ماه سال جاری در نگارخانه‌ی کمال‌الدین بهزاد واقع در بلوار کشاورز، نبش خیابان 16 آذر ، پلاک 3123 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و حضور در جلسات خانه‌ی ادب و هنر آینده سازان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 77636031 مرکز آفرینش‌های ادبی هنری آینده سازان تماس حاصل کنند.


      منبع خبر : فارس

بازگشت