متن كامل خبر
جنگ نرم تیغی دولبه است ما هم می‌توانیم.


تاريخ خبر :  29/2/1388 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  616

آیت‌الله سیدحسن شجاعی کیاسری: امروزه سلطه و قدرت کشورهای آزاده با فرهنگ غنی همچون ما دیگر از راه جنگ و ابزار نظامی صورت نمی گیرد.بلکه با توسل به تکنولوژی و ابزار های آن استکبار جهانی زیرساخت های ما و امیدهای آینده کشور ما یعنی جوانان را هدف قرار داده است.

پیشرفت تکنولوژی ابزار قدرتمندتری را در اختیار جوامع مستکبر قرار داده که تا کنج خلوت خانه های جوامع کهن نفوذ کرده و آنها را تضعیف و زیر سلطه خود درآورده است اما همین ابزار می تواند به عنوان سپر دفاعی در دست ما و کشور های آزاده دیگر قرار بگیرد تا شر آنها را به خودشان بازگردانیم.
نماینده مجلس در گفتگو با ستاد خبری جشنواره پایداری ملی ضمن بیان این مطلب افزود:امروزه سلطه و قدرت کشورهای آزاده با فرهنگ غنی همچون ما دیگر از راه جنگ و ابزار نظامی صورت نمی گیرد.بلکه با توسل به تکنولوژی و ابزار های آن استکبار جهانی زیرساخت های ما و امیدهای آینده کشور ما یعنی جوانان را هدف قرار داده است.
مهمترین کار قدرتهای جهان تغییر شکل هویت و فرهنگ ملتهای مسلمان و مستقل است زیرا کشوری که به فرهنگ خود پایبند شد پس آرمانی نخواهد داشت و بدون آرمان باوری نخواهد بود و به رایگان تمام داشته های خود را در اختیار میهمان قرار خواهد داد.
وی با مهم خواندن ابزار فرهنگی در آگاه سازی اقشار جامعه گفت: فرهنگ زیربنای اقتصاد و اجتماع و البته سیاست هر جامعه ای موجب رشد و پیشرفت است زیرا با مفاهیم فرهنگی و دینی هرکشوری راه های پیشرفت تعریف و تعیین می گردند وبا استفاده از این ابزار می توان مردم را در جهت درست راهنمایی کرد زیرا عوام بسیاری از اهداف کلان را در دست هنرمندان و اندیشمندان می بینند و با اعتماد به ایشان آینده خود را برنامه ریزی می کنند.
شاید در دورهای گذشته در زمینه پدافند غیرعامل و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اقدامات درستی معرفی نشده اند و یا ضعیف عمل شده‌است اما با تدبیر رهبری و تاکید ایشان براهمیت فرهنگ و فرهنگ سازی دیگر فرآیند و فرآورده فرهنگی دشمن که همگی مبین یکدست‌سازی همه فرهنگ‌ها و آداب و سنن کل جهان است در کشوری همچون کشور ما خریدار ندارد.


     

بازگشت