متن كامل خبر
پدافند غیر عامل ضرورت امروز ماست.


تاريخ خبر :  29/2/1388 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  649

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: پدافند غیر عامل سپر دفاعی ما برای مقابله با جنگ نرمی است که از سوی دشمنان آغاز شده است.

پدافند غیر عامل سپر دفاعی ما برای مقابله با جنگ نرمی است که از سوی دشمنان آغاز شده است.
دکتر غلامعلی حداد عادل در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب  تهران  در گفتگو با ستاد خبری نخستین جشنواره فرهنگی هنری پایداری ملی ضمن بیان این مطلب افزود: حرکت بسیار خوبی است،آموزش مقابله با جنگ نرمی که در منطقه آغاز شده است و بسیار ظریف در حال فرهنگ ستیزی با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی است از اولویتهای امروز کشور است.
با توجه به اهمیت این موضوع و احاطه کشورمان از هر سو ما در سیاستهای کلی مجلس تشخیص مصلحت نظام قانون حمایت و ترویج فرهنگ پدافند غیر عامل را به تصویب رسانده ایم.
حداد عادل با اشاره به برنامه هایی که در راستای آموزش و اطلاع رسانی در رابطه با پدافند غیر عامل انجام شده است، گفت: این نیاز به درستی توسط مقام معظم رهبری شناخته شده و ایشان بر حرکت در این راستا تاکید ورزیده اند.
وی افزود:من از تمام کسانی که در این راستا حرکت میکنند تشکر می کنم زیرا امروز دیگر جنگ ها از ابزارها و ادوات جنگی خالی شده اند و فقط پیشرفت علم و دانش و توانمندی هر کشوری میزان آسیب پذیری و یا قدرتمندی آن را روشن می کند. باید چه عامل و چه غیر عامل دفاع کرد . امروز باید با علم و پیشرفت در صنایع و علوم مختلف به جهانیان پیام خود را برسانیم.گفتنی است که نخستین جشنواره فرهنگی وهنری پایدازی ملی سوم خرداد ماه همزمان باسالروز آزادسازی خرمشهر درتالاروحدت برگزار می شود. 


     

بازگشت