متن كامل خبر
ارایه‌ی دست اوردهای نوین درمان بیماری‌ها در کنگره‌‌ی پوست

تاريخ خبر :  3/6/1388 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  753

  جدیدترین درمان‌های بیماری‌های پوستی در همایش سالانه انجمن متخصصان پوست ایران که در آن پزشکانی از سراسر کشور حضور دارند ، ارایه می شود

ارایه‌ی دست اوردهای نوین درمان بیماری‌ها در کنگره پوست

 


  ‌‌
 

 

دبیر انجمن متخصصان پوست ایران گفت: جدیدترین درمان‌های بیماری‌های پوستی در همایش سالانه انجمن متخصصان پوست ایران که در آن پزشکانی از سراسر کشور حضور دارند ، ارایه می شود.

دکتر «محمد گلشنی» در حاشیه‌ی برگزاری این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی «ایرنا» گفت: این کنگره با هدف ارتقای سطح علمی متخصصان پوست از روز چهارشنبه در هتل المپیک آغاز شد و تا 30 مرداد ماه به کار خود ادامه می دهد.

وی گفت: تازه‌های درمان بیماری‌های پوست و مو در کنار معرفی لیز‌رهای جدید، تکنیک نوین استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان ضایعات پوستی و معرفی داروها و ابزارهای جدید درمانی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی در این همایش علمی است.

دبیر انجمن متخصصان پوست ایران با بیان این‌که در این کنگره 500 نفر از متخصصان پوست از سراسر کشور حضور دارند، گفت: 50 مقاله برای ارایه‌ی در این کنگره به دبیرخانه ارسال شد که از این بین 39 مقاله به عنوان سخن‌رانی و پوستر انتخاب شده است.

«گلشنی» تصریح کرد: در این کنگره جدیدترین روش‌های درمانی چین و چروک‌های صورت و روش‌های جوان سازی پوست ، روش‌های از بین بردن جای جوش و آکنه و زخم‌های پوستی ارایه می شود. وی گفت: برای حضور پزشکان و متخصصان در برنامه‌های صبح 9 امتیاز و برای شرکت در برنامه های مدون آن ، 15 امتیاز در نظر گرفته شده است.

دبیر انجمن متخصصان پوست ایران یادآور شد: در حاشیه‌ی کنگره‌ی سالانه انجمن ، نمایشگاهی از جدیدترین داروها و تجهیزات درمان بیماری‌های پوست و مو ارایه شده است.

کنگره‌ی سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران با موضوع بیماری‌های پوست و زیبایی از 28 تا 30 مرداد ماه در هتل « المپیک برپا» است.

 

 

 

 

 

 


      منبع خبر : ايرنا

بازگشت