متن كامل خبر
ختم قرآن و هزار صلوات براي سلامت مهدي موعود

تاريخ خبر :  23/6/1384 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1200

رئيس ستاد مردمي برگزاري اعياد شعبانيه از مردم خواست براي صحت و سلامت نجات دهنده جهان از ظلم و جور، ختم قرآن و هزار صلوات بجا آورند.

valiasr.jpg

به گزارش ستاد خبري اعياد شعبانيه ، قدرت الله زنجاني افزود: از همه دوستداران و منتظران امام زمان (عج) مي خواهيم در صورت توانايي و امکان به منظور سلامت آن حضرت ، ختم قرآن و هزار صلوات را بجا آورند. وي همچنين با تاکيد بر ضرورت برگزاري پرشور اعياد شعبانيه گفت : اين ستاد به منظور بهره مندي شايسته اقشار جامعه و استفاده بهينه از امکانات مردمي و مشارکت خودجوش مردم در جشنهاي مبارک شعبان ، کالاهاي فرهنگي يارانه اي يا رايگان را از طريق نمايندگي هاي خود در مناطق 22 گانه تهران توزيع مي کند. زنجاني با اشاره به برگزاري مسابقات هنري و علمي براي جوانان و برپايي نمايشگاه هاي کتاب با موضوع فلسفه انتظار گفت : در برخي از ستادهاي مردمي به دارندگان نامهاي مطهر نرگس و مهدي ، پلاکهاي زرين يا کيف لوازم مدرسه اهدائ مي شود و همچنين اردوهاي برونشهري بويژه سفر به جمکران از جمله برنامه هاي ستاد مردمي شعبانيه در بزرگداشت اين ايام است.

شايان ذکر است ، 313سکه تمام ، نيم و ربع بهار آزادي نيز در برنامه اي تحت عنوان «اصحاب حضرت مهدي» به برگزيدگان اهدائ خواهد شد که جزييات برنامه و نحوه شرکت در برنامه بزودي نهايي شده و در روزهاي آينده از طريق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسيد.


      منبع خبر : جام جم

بازگشت