متن كامل خبر
برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی مدارس در سال جاری

تاريخ خبر :  12/3/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  548

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش از برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی در مدارس و نحوه ثبت‌نام دانش آموزان در این پایگاه‌ها در تابستان ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسنا محمد روشنی از برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کسب مهارت‌های تشکیلاتی، اجتماعی و عمومی دانش‌آموزان خبر داد.
 
وی در خصوص آموزش‌های ارائه‌شده در این پایگاه‌ها گفت: سعی داریم در این مدت با استفاده از مربیان مجرب تشکیلاتی دانش‌آموزان را با مهارت‌های عمومی و تشکیلاتی شامل معرفتی، فرهنگی، خدماتی، اقتصادی، تربیت‌بدنی و مهارت امداد و نجات و اجتماعی و محیط زیستی آشنا کنیم.
 
روشنی زمان ثبت‌نام در این پایگاه‌ها را ۱۰ تا ۲۱ خرداد اعلام و اظهار کرد: این پایگاه‌ها از اول تیرماه تا ۳۱ مردادماه به مدت هشت هفته در مدارس منتخب که واجد شرایط ذکرشده در شیوه‌نامه هستند فعال هستند و برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این کلاس‌ها گواهینامه دوره‌های مهارت تشکیلاتی صادر می‌شود.‌
 
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش وی، درباره شهریه این کلاس‌ها گفت: شهریه این کلاس‌ها بر اساس تعرفه اعلام‌شده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش تعیین و ابلاغ شده است که هزینه مربوطه با مشارکت اولیای دانش‌آموزان تأمین می‌شود.


      منبع خبر : ايسنا

بازگشت