متن كامل خبر
آغاز فعالیت ۹۰۰ پایگاه تابستانی در پایتخت

تاريخ خبر :  10/4/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  541

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش تهران با بیان اینکه امسال ۹۰۰ پایگاه تابستانی در شهر تهران دایر است، گفت: تعاملات خوبی با نهادها به‌ویژه شهرداری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی واحدهای آموزشی و پرورشی سراسر کشور که در کانون فرهنگی و تربیتی سلمان فارسی واقع در منطقه ۱۰ تهران برگزار شد، با اشاره به اهداف ایجاد پایگاه‌هایی تابستانی، اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، اولین هدف است و اینکه بتوانیم استعدادهای دانش‌آموزان را به نحو مطلوب شناسایی کرده و پرورش دهیم.
 
وی با بیان اینکه هدف سوم این است که دانش‌آموزان باید شادی و شادابی را با تمام معنا احساس کنند، افزود: هدف چهارم، بحث کارآفرینی است و ما با هماهنگی با معاونت آموزش متوسطه تلاش می‌کنیم ضمن اینکه دانش‌آموزان سال خوبی را داشته باشند، مهارتی را نیز فرابگیرند.
 
کریمی به تعاملات خوبی که با نهادها به‌ویژه شهرداری انجام شده است، اشاره کرد و گفت: امسال ۹۰۰ پایگاه تابستانی را در شهر تهران داریم.
 
وی درباره اردوهای دانش‌آموزی بیان کرد: اردوهای دانش‌‌آموزی از ۲۳ تیرماه تا ۱۵ شهریورماه برگزار می‌شود و ۴۴۰۰ دانش‌آموز به اردوی رامسر اعزام می‌شوند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران به اجرای طرح تکاور کوچک اشاره کرد و گفت: طرح تکاور کوچک با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ولایتمداری از امروز آغاز می‌شود.
 
وی از همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی در برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد و اظهار کرد: در تهران ۳ اردوگاه استانی، ۲۲ کانون با بیش از ۲۰۰ رشته و بیش از ۶۰ استخر داریم.


      منبع خبر : فارس

بازگشت