متن كامل خبر
روبات انسان‌نمایی که از انسان قابل تشخیص نیست!

تاريخ خبر :  27/5/1386 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  759

- این روبات که یکی از بهترین اختراعات سال 2006 محسوب می‌شود شبیه به «زو رنتی» بینانگذار شورای تحقیقاتی پیکر تراشی سوپر شیان است.

روبات انسان‌نمایی که از انسان قابل تشخیص نیست! 

 

مجله‌ی مشهور و جهانی WIRED در نمایشگاه سالانه‌ی WIRED NEXTFEST در لوس آنجلس، واقعی‌ترین روبات انسان‌نما ساخت متخصصان چینی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه یک نمایشگاه جهانی استثنایی است که ایده‌ها و فن‌آوری‌هایی را که در سال‌های آتی دنیای ما را تغییر خواهند داد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

در این نمایشگاه آینده، سرگرمی‌ها، سیستم‌های حمل و نقلی، بهداشتی، روبات‌ها، انرژی، امنیت، ارتباطات و بسیاری موارد دیگر به مخاطبان عرضه می‌شود.

آن‌چه که نمایشگاه امسال WIRED را منحصر به‌فرد ساخته یک روبات ابر واقعی است که توجه‌ی جمعیت زیادی از تماشاگران را به خود جلب کرده است.

این روبات که یکی از بهترین اختراعات سال 2006 محسوب می‌شود شبیه به «زو رنتی» بینانگذار شورای تحقیقاتی پیکر تراشی سوپر شیان است.

در حالی که «زو رنتی» مکانیکی می‌تواند چهره‌ی خود را حرکت داده و صحبت کند، تاثیرگذارترین نکته‌ی آن پوست روبات است که از ژل سیلیسی ساخته شده و به قدری زنده و طبیعی به نظر می‌رسد که برخی از تماشاگران نتوانستند آن را از روی واقعی تشخیص دهند.

 

 

 

 

 

 


      منبع خبر : ايسنا

بازگشت