متن كامل خبر
استقبال از فخراوران المپیاد نجوم کشور با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور

تاريخ خبر :  20/7/1386 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1344

- وزیر آموزش و پرورش: یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش، اعتلای سطح علمی دانش‌اموزان کشور، حمایت و تقویت باشگاه دانش‌پژوهان جوان است.

استقبال از فخراوران المپیاد نجوم کشور

با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور




 وزیر آموزش و پرورش: یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش، اعتلای سطح علمی دانش‌اموزان کشور، حمایت و تقویت باشگاه دانش‌پژوهان جوان است.

دانش‌پژوهان افتخارافرین المپیاد نجوم جمهوری اسلامی ایران - که با کسب سه مدال طلا و پنج مدال نقره مشترکاً با «کره» بر فراز قله‌ی رقابت‌های جهانی این رشته ایستادند - بامداد پنجشنبه 19 مهر 1386 به کشور بازگشتند و در پاویون فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال معاون علمی رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد نخبگان و وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات امنای باشگاه دانش‌پژوهان جوان قرار گرفتند.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم دکتر «واعظ‌زاده» معاون علمی رئیس جمهور ارتباط معقول نخبگان با مجامع علمی جهانی را طبیعی دانسته و بعضی از آمارها و بزرگ‌نمایی‌ها را در خصوص مهاجرت نخبگان جوان غیرواقعی برشمرد.

مهندس «فرشیدی» وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده‌ی این فخراوران و معلمین آنان، یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش را در مورد اعتلای سطح علمی دانش‌اموزان کشور، حمایت و تقویت باشگاه دانش‌پژوهان جوان برشمرد و موفقیت علمی دانش‌پژوهان را در آستانه‌ی عید سعید فطر بسیار شیرین و موجب خوشحالی ملت عزیز ایران دانست.


الهه سادات نقیب

پس از این مراسم، دانش‌اموزان در میان استقبال گرم دوستان و هم‌کلاسی‌های خود به آغوش خانواده بازگشتند.




      منبع خبر : ايسنا

بازگشت