متن كامل خبر
برگزاری کارگاه آموزشی «تولید آنتی‌بادی منوکلونال» از سوی پژوهشکده‌ی فناوری‌های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

تاريخ خبر :  21/7/1386 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1658

- این کارگاه از امتیاز آموزش مداوم جامعه‌ی پزشکی برخوردار است و با هدف تهیه‌ی آنتی‌ژن و تزریق به حیوان آزمایشگاهی، تشریح موش و استخراج طحال، انجماد و انجمادزدایی سلول و انجام فیوژن، کلونینگ و انجام آزمون آلایزا برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی 

«تولید آنتی‌بادی منوکلونال»

از سوی پژوهشکده‌ی فناوری‌های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی





 

این کارگاه از امتیاز آموزش مداوم جامعه‌ی پزشکی برخوردار است و با هدف تهیه‌ی آنتی‌ژن و تزریق به حیوان آزمایشگاهی، تشریح موش و استخراج طحال، انجماد و انجمادزدایی سلول و انجام فیوژن، کلونینگ و انجام آزمون آلایزا برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «تولید آنتی‌بادی منوکلونال» به‌همت پژوهشکده‌ی فناوری‌های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی ابن سینا، پنجم تا نهم آبان 1386 در تهران برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کارگاه از امتیاز آموزش مداوم جامعه‌ی پزشکی برخوردار است و با هدف تهیه‌ی آنتی‌ژن و تزریق به حیوان آزمایشگاهی، تشریح موش و استخراج طحال، انجماد و انجمادزدایی سلول و انجام فیوژن، کلونینگ و انجام آزمون آلایزا برگزار می‌شود.

دکتر «محمود جدی تهرانی» رئیس «مرکز تحقیقات آنتی‌بادی منوکلونال» پژوهشکده‌ی ابن‌سینا و دبیر علمی این برنامه در خصوص نحوه‌ی برگزاری کارگاه اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با مباحثی در خصوص ایمونولوژی، سیستم ایمنی و چگونگی ایمنی‌سازی، تولید آنتی‌بادی منوکلونال، اصول کار در آزمایشگاه کشت سلول و چگونگی کار با سلول، انجماد و انجمادزدایی سلول، انجام فیوژن بین سلول‌های B طحال و سلول سرطانی موش Balb/c، آزمون الایزا و تعیین ایزوتایپ و افینیتی آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌نشانی ذیل مراجعه و یا با شماره تلفن ٢٢٤٣٢٠٢٠ تماس بگیرند:

بزرگراه شهید چمران، ‌اوین، دانشگاه شهید بهشتی، انتهای بلوار داخل دانشگاه، پژوهشکده‌ی ابن سینا


      منبع خبر : ايسنا

بازگشت