متن كامل خبر
کشف ماده‌ای جدید با قابلیت تسریع روند بهبود زخم‌ها

تاريخ خبر :  8/8/1386 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  852

- ماده‌ی مزبور ترکیب تازه‌ای است که از «پیکرولیو» نام دارد و از ریشه‌های گیاه «پیکرورهیزا کوروآ» گرفته شده است. این ترکیب سرعت بهبود یافتن زخم‌ها را با افزایش احیای ذخایر خونی در محل بافت آسیب‌دیده بالا می‌برد.

کشف ماده‌ای جدید

با قابلیت تسریع روند بهبود زخم‌ها







 ماده‌ی مزبور ترکیب تازه‌ای است که از «پیکرولیو» نام دارد و از ریشه‌های گیاه «پیکرورهیزا کوروآ» گرفته شده است. این ترکیب سرعت بهبود یافتن زخم‌ها را با افزایش احیای ذخایر خونی در محل بافت آسیب‌دیده بالا می‌برد.

محققان به‌تازگی موفق به کشف یک ماده‌ی فتوشیمیایی جدید شده‌اند که روند ترمیم زخم‌ها را در افراد طبیعی و یا افرادی که مشکل ایمنی دارند تسریع کرده و بهبود می‌بخشد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به‌نقل از مجله‌ی «پلانت مدیکا»، دکتر «رادها ماهشورای» استاد پاتولوژی در دانشگاه علوم بهداشتی خدمات هماهنگ به‌همراه دستیارانش موفق به شناسایی این ماده‌ی جدید شده‌اند.

ماده‌ی مزبور ترکیب تازه‌ای است که از «پیکرولیو» نام دارد و از ریشه‌های گیاه «پیکرورهیزا کوروآ» گرفته شده است. این ترکیب سرعت بهبود یافتن زخم‌ها را با افزایش احیای ذخایر خونی در محل بافت آسیب‌دیده بالا می‌برد. ماده‌ی مزبور ترکیب تازه‌ای است که از «پیکرولیو» نام دارد و از ریشه‌های گیاه «پیکرورهیزا کوروآ» گرفته شده است. این ترکیب سرعت بهبود یافتن زخم‌ها را با افزایش احیای ذخایر خونی در محل بافت آسیب‌دیده بالا می‌برد.










      منبع خبر : ايسنا

بازگشت