متن كامل خبر
کسب رتبه‌ی سوم برای یک پروژه‌ی ریاضی در مسابقه‌ی «زیمنس» (Siemens)

تاريخ خبر :  16/9/1386 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  892

- «ژاکوب» (Jacob) که فارغ‌التحصیل از دبیرستان «توماس جفرسون» (Thomas Jefferson) در علوم و تکنولوژی است، می‌خواهد ریاضیات را ادامه دهد و پرفسور ریاضیات شود.

کسب رتبه‌ی سوم برای یک پروژه‌ی ریاضی

در مسابقه‌ی «زیمنس» (Siemens)

 «ژاکوب» (Jacob) فارغ‌التحصیل دبیرستان «توماس جفرسون» (Thomas Jefferson) در علوم و تکنولوژی است و تاکنون در شش مسابقه‌ی ملی امریکا از جمله المپیاد ملی ریاضی آن کشور برنده بوده است. وی می‌خواهد ریاضیات را ادامه داده و پرفسور ریاضیات شود.

«ژاکوب اشتاینهارت» (Jacob Steinhardt) از «ویرژینیای» (Virginia) «وین» (Vienna) رتبه‌ی سوم را در ریاضیات، علوم و تکنولوژی برای پروژه‌ی خود کسب کرد و 40000 دلار آمریکا را در سال 7-1386 (8-2007) برای خود به ارمغان آورد.

به گزارش سایت « انجمن ریاضیات امریکا» (AMS)، عنوان پروژه‌ی «ژاکوب اشتاینهارت» (Jacob Steinhardt)، عبارت ‌است از: گراف‌های «کایلی» ناشی از «مجموعه‌های مولد غیر همسان» (Cayley Graohs Formed by Conjugate Generating sets of S).

«ژاکوب» (Jacob) فارغ‌التحصیل دبیرستان «توماس جفرسون» (Thomas Jefferson) در علوم و تکنولوژی است و تاکنون در شش مسابقه‌ی ملی امریکا از جمله المپیاد ملی ریاضی آن کشور برنده بوده است. وی می‌خواهد ریاضیات را ادامه داده و پرفسور ریاضیات شود.


به‌همراه سایر برندگان المپیاد ملی امریکا



اسامی تمام برندگان در سایت «زیمنس» (Siemens) گذاشته شده است.

مسابقه‌ی «زیمنس» (Siemens) برنامه‌ی «بنیاد زیمنس» (Siemens Foundation) است و توسط هیأت علمی آن برگزار می‌شود.

لازم به یاداوری است این محقق جوان تاکنون در شش مسابقه‌ی ریاپی امریکا برنده شده است.





 

 





















      منبع خبر : سرويس فعالیت‌های علمی رشد

بازگشت