متن كامل خبر
اولین کنفرانس ملی هیدورژن و پیل سوختی

تاريخ خبر :  24/7/1387 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1212

 تاکنون حدود 60 مقاله به دبیرخانه ارسال شده و 155 نفر برای شرکت در کنفرانس ثبت‌نام کرده‌اند. مهلت ثبت‌نام تا 15 آذر 1387 اعلام شده است.
 «‌طراحی و ساخت اجزای پیل‌های سوختی»، «سیستم پیل‌های سوختی»، «مدل‌سازی و شبیه‌سازی اجزا»، «کاربرد پیل‌های سوختی در زمینه‌های صنعتی، تجاری، خانگی، حمل و نقل و نظامی، واحدهای قدرت جانبی و قابل حمل»، «تحقیق و توسعه در زمینه‌ی تولید» و «خالص‌سازی و ذخیره‌سازی هیدروژن» از محورهای تخصصی این کنفرانس است.

اولین کنفرانس ملی هیدورژن و پیل سوختی







 تاکنون حدود 60 مقاله به دبیرخانه ارسال شده و 155 نفر برای شرکت در کنفرانس ثبت‌نام کرده‌اند. مهلت ثبت‌نام تا 15 آذر 1387 اعلام شده است.
 ‌طراحی و ساخت اجزای پیل‌های سوختی»، «سیستم پیل‌های سوختی»، «مدل‌سازی و شبیه‌سازی اجزا»، «کاربرد پیل‌های سوختی در زمینه‌های صنعتی، تجاری، خانگی، حمل و نقل و نظامی، واحدهای قدرت جانبی و قابل حمل»، «تحقیق و توسعه در زمینه‌ی تولید» و «خالص‌سازی و ذخیره‌سازی هیدروژن» از محورهای تخصصی این کنفرانس است.

 

«اولین کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی» اول بهمن 1387 به‌مدت دو روز در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، «محبوبه شریفی» دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: این کنفرانس در راستای سند چشم‌انداز کشور و با هدف ارائه‌ی آخرین دستاوردها و تبادل آخرین اطلاعات بخش هیدورژن و پیل‌های سوختی میان محققان و متخصصان این بخش برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: «‌طراحی و ساخت اجزای پیل‌های سوختی»، «سیستم پیل‌های سوختی»، «مدل‌سازی و شبیه‌سازی اجزا»، «کاربرد پیل‌های سوختی در زمینه‌های صنعتی، تجاری، خانگی، حمل و نقل و نظامی، واحدهای قدرت جانبی و قابل حمل»، «تحقیق و توسعه در زمینه‌ی تولید» و «خالص‌سازی و ذخیره‌سازی هیدروژن» از محورهای تخصصی این کنفرانس است.

به‌گفته‌ی وی، «توسعه و تکمیل نظام ملی نواوری پیل سوختی در کشور »، «راهبردهای توسعه‌ی فناوری هیدروژن و پیل‌های سوختی»، «موانع و چالش‌های پیش‌روی توسعه‌ی فناوری پیل سوختی در جهان» و «استراتژی مدل توسعه‌ی فناوری پیل سوختی» از دیگر محورهای برگزاری این کنفرانس است.

وی با بیان این‌که مهلت دریافت مقاله‌ها تا پایان مهر 1387 است افزود: تاکنون حدود 60 مقاله به دبیرخانه ارسال شده و 155 نفر برای شرکت در کنفرانس ثبت‌نام کرده‌اند. مهلت ثبت‌نام تا 15 آذر 1387 اعلام شده است.

«شریفی» گفت: هم‌چنین برپایی نمایشگاه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه است که کارگاه‌های‌ آموزشی 30 دی 1387 یعنی یک‌روز قبل از آغاز کار کنفرانس برگزار می‌شود.


      منبع خبر : ايرنا

بازگشت